HOLA!*HELLO!*CIAO!

BENVINGUTS al meu blog personal!
El meu nom es Victor, pero aquest blog ja existia estant jo a la panxa de la mare, aixi que encara no tenia nom aleshores! Seguiu la meva evolució!

BIENVENIDOS a mi blog personal!
Mi nombre es Victor, pero este blog ya existia cuando yo estaba en la barriga de mi madre! Seguid mi evolucion!

WELCOME to my personal blog!

Hi! My name is Victor! Enjoy my evolution with me!

17 mayo 2009

EL tiet marxa a Thailandia!




El meu tiet ha marxat dos mesos de vacances a Thailandia! Segur que s'ho passa teta! Pero jo el trobo molt a faltar perque no hi ha ningu que jugui a pilota amb mi com ell!
Una aBarçada

1 comentario:

gerard dijo...

Mil gracies pel post estimat nebot meu! Encara q estigui lluny penso cada dia en tu i els teus papis! Quines fotos mes xuuuuules germanet!! El blogger es posa en marxa! He hagut de marxar a Thailand pq t'hi posis!! jejeje!
us envio tot el meu amoooor