HOLA!*HELLO!*CIAO!

BENVINGUTS al meu blog personal!
El meu nom es Victor, pero aquest blog ja existia estant jo a la panxa de la mare, aixi que encara no tenia nom aleshores! Seguiu la meva evolució!

BIENVENIDOS a mi blog personal!
Mi nombre es Victor, pero este blog ya existia cuando yo estaba en la barriga de mi madre! Seguid mi evolucion!

WELCOME to my personal blog!

Hi! My name is Victor! Enjoy my evolution with me!

30 septiembre 2009

En remull!


Hola estimats tots!
Després d'un dia d'emocions extremes, encara em queden forces per penjar alguna imatge del meu primer dia de piscina! Jo ja vull emular al meu tiet, que en sap un rato llarg!


Moltes gràcies als avis per aquest regalàs de cumple!

3 comentarios:

Gemma dijo...

Ohhhhhhhhh! Que guai, Víctor! Segur que t'ho passaràs molt bé i aprendràs molt! En Max aquest dissabte comença el curs del 2n any i també li encanta!
Petonets!

tiet dijo...

Quines fotos més guaaaaaapes!! És ben veritat... moltes emocions vas tenir Víctor! Com t'agrada l'aigua eh? Encara q tb hi havia molt de merder!!!
Demà tornem-hi!! A tope petit!!!
Gràcies pel post!!!

avi i àvia dijo...

Víctor, estàs guapíssim amb aquest equip tan "xulo" que et va regalar el tiet, i quines fotos!!!. Tot un campió. El primer dia de piscina ha sigut una nova experiència teva i també nostra. Tos estàvem nerviosos.
Que segueixis passant-ho molt bé.
avi i àvia